Кошик
10 відгуків
  • MUBLER
  • Умови доставки та оплати
Контакти
MUBLER
+380676425656
+380503799838
Галина
УкраїнаЛьвівська областьЛьвів
+380676425656
+380676425656
Робоча поштаlvivlsg@ukr.net

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

    Доставка по Україні здійснюється згідно з тарифами "Нової Пошти". Вартість накладного платежу (післяплати) «Нова Пошта» становить 2% від суми замовлення + 20 грн. У цілях економії Ваших коштів радимо здійснювати оплату всієї суми перед відправленням.

  • Доставка по Україні

    1) Доставка по Україні здійснюється згідно з тарифами "Нової Пошти". Вартість накладного платежу (післяплати) «Нова Пошта» становить 2% від суми замовлення + 20 грн. У цілях економії Ваших коштів радимо здійснювати оплату всієї суми перед відправленням. 2) Деякі замовлення, у залежності від суми, можуть відправлятись БЕЗКОШТОВНО! інформацію уточнюйте у менеджера. 3) Попутним транспортом (в інші міста). Спосіб вигідний одержувачу при перевезенні габаритних або важких вантажів на далекі відстані. Важливо! Попутні перевезення здійснюються не нашим транспортом, тому завантаження відбувається тільки після надходження повної оплати за товар.

  • СамовивізБезкоштовно

    Ви можете самостійно забрати товар з пункту видачі замовлень магазину меблів https://mubler.com.ua : - м.Львів, вулиця Городоцька, 355; - с. Домажир вул. Молодіжна, 614. Переваги самовивозу: - можливість забрати товар у зручний для Вас час "день-в-день" ; - розпакування та перевірка товару у Вашій присутності; - оперативний обмін кольору або конфігурації (при наявності в магазині); - індивідуальний підбір аксесуарів і витратних матеріалів.

  • Доставка кур'єром

    Доставка по Львову та області - Доставка по Львову здійснюється кур'єром. Вартість доставки до під'їзду становить 250 грн. - Доставка по області та інші міста нашим транспортом, по домовленості з менеджером

Способи оплати

  • Наложенный платеж "Нова Пошта"
  • Безналичный расчет
  • Наличными
  • Оплата картой Visa, Mastercard - LiqPay

Гарантія:

За умови правильної експлуатації товару, компанія бере на себе зобов'язання щодо усунення прихованих дефектів, які проявились у процесі експлуатації впродовж 1 року.

Приклади гарантійних випадків:
- Вилетіла завіса при експлуатації
- Фізичні пошкодження при доставці товару.

Для того, щоб отримати гарантійне обслуговування, потрібно:
• Мати у наявності гарантійний талон;
• Дійсний гарантійний термін;
• Дотримання правил експлуатації, що зазначено в інструкції користування;
• Використовувати товар за призначенням без змін конструкції;
• Товар має бути без механічних, теплових, електричних та інших типів пошкоджень;
• Товар має бути без пошкоджень, що пов'язані з потраплянням вологи.

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Івано-Франківська область
    • Волинська область
    • Вінницька область
    • Дніпропетровська область:
      • Дніпро
      • Кам'янське
      • Кривий Ріг
      • Нікополь
      • Павлоград
    • Донецька область
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Київ
    • Київська область:
      • Ірпінь
      • Березань
      • Бориспіль
      • Бровари
      • Буча
      • Біла Церква
      • Васильків
      • Вишгород
      • Обухів
      • Переяслав-Хмельницький
      • Ржищів
      • Славутич
      • Українка
      • Фастів
      • Яготин
    • Крим
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область
    • Миколаївська область
    • Одеська область
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область:
      • Конотоп
      • Суми
      • Шостка
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернівецька область
    • Чернігівська область